theprincessofdarkness

Direktlänk till inlägg 4 maj 2016

Helg^-^

Av Pastel Princess - 4 maj 2016 17:54

Hejsan! :)



Jag kom hem för några timmar sen, det är så skönt nu när det inte är någon skola torsdag och fredag. Vilket betyder, sovmorgon! :D


Det ska bli så skönt^^ Jag har nu letat runt lite på nätet efter Pastel Goth kläder, och jag har hittat några saker som jag tänker köpa :)


 

Den här tröjan^^ 


Sen ska jag köpa lila hårfärg från Kawaii.se, ska färga mitt hår pastel lila^0^


Har hittat den här söta mössan också^^

 


Om ni vill ha tips på några sidor som säljer Pastel Goth kläder så kan ni kika in här och här 

Sen vet att det finns lite på Ebay och Tradera också :) Sen har ju Kawaii.se fina pastel kläder som man kan mixa med andra kläder för att få en Pastel Goth outfit^^


Vill skapa en liknande outfit som på den här bilden, hon är så duktig^^

 

Så söt och snygg outfit^^ 


Funderar förresten på att ha en frågestund på bloggen :)


Om ni vill att jag ska ha det, kommentera gärna inlägget :)


Ha en bra dag sålänge, ska fixa lite grejer nu. 


Bye!


//Pastel Princess

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pastel Princess - 15 maj 2016 20:26


Hejsan!    Hur mår ni? Jag mår ganska bra ^_^   Min flickvän gjorde en video igår^^ den är om hennes favritband BatAAr och artist Endigo ^.^   Ta snälla en titt på videon och ge den en tumme upp och kommentera vad ni tycker om den, ...

Av Pastel Princess - 5 maj 2016 17:31


Hellu!^^   Jag har gjort om på bloggen nu, eller jag och jag. Min flickvän har gjort bilden till bloggen^^   Jag tycker den vart jättesnygg! :D Ni kan följa henne här på instagram kacheecha  här skriver hon Yohio imagines^^ yochee De är jätte...

Av Pastel Princess - 3 maj 2016 07:40


Hellu!     Godmorgon mina små vampyrer^^   Jag har precis sminkat klart mig och ska börja klä på mig lite:) Jag lyssnar också lite på mysig goth musik^^ Du kan hitta den här :)   Jag använde mig av den här smink videon, hade tyvärr inte...

Av Pastel Princess - 2 maj 2016 23:34

Hejsan!      Just nu gör jag tea och ska se på lite videor^-^    Ska se på videor om Aokigahara Forest, det är en skog i japan. Det är en fin skog men inte mycket djur bor där, men folk går även dit för att ta livet av sig. =0     De...

Av Pastel Princess - 2 maj 2016 08:19

Konnichiwa!    Välkommen till min blogg^0^   Jo vem är då jag?    Jag är en 17 årig tjej som heter Jonna, jag pluggar andra året på gymnasiet. Jag pluggar till djursjukvårdare:)  Jag är inspirerad av den japanska kulturen och japanska s...

Presentation


Hej och välkommen! Jag är en tjej på 17 år och jag klär mig i Pastel Goth stilen. Jag kommer blogga om allt möjligt. Hoppas du gillar min blogg och stannar^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil klär du dig i?
 Pastel Goth
 Fairy Kei
 Decora Kei
 Goth
 Sweet Lolita
 Classic Lolita
 Gothic Lolita
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards